Ga voor Max
Twee gerenommeerde makelaars in de Bollenstreek besluiten om de krachten te bundelen. Want samen sta je sterker. Mooi. Maar hoe begeleid je zo’n samengaan? Hoe krijg je twee teams met ieder z’n eigen DNA en een eigen rijke historie, op één lijn? Van twee bloedgroepen naar één identiteit? Van twee naar één visie, naam en huisstijl? En dat zonder over één nacht ijs te gaan… Lees verder >
Vliegende start door strategische creatie
Dat vraagt om een efficiënt ingestoken merkproces. Met elkaar in co-creatie gaan. De do’s en don’ts ophalen. Concreet worden als het gaat om: wie willen we zijn en hoe maken we dat waar? Onder welke naam? Wat zijn de beloftes aan onze klant? Hoe vertalen we die in vorm, in tekst, in beeld en content op de website? En laten we niet het verkoopbord in de tuin vergeten. En oh ja: de auto is al besteld, moet die niet gewrapped worden… Ook een sterk merk ontwikkelen? Start met een kop koffie met Rob.