Unlock innergy, create new succes
SPARK draait om ‘Innergy’. De innerlijke motivatie om bij te willen dragen aan het succes van een organisatie. Succes dat niet alleen wordt gemeten middels verhoging van rendement, maar juist in werkgeluk. De basis van dit ontwikkelde concept is dat mensen vrijheid, veiligheid en vertrouwen voelen in hun werk. Daardoor ontstaat meer plezier en passie, en kunnen medewerkers, medeMerkers worden. Zo kunnen ze doel- gerichter bijdragen aan een betere en succesvollere organisatie (www.createspark.nl) Lees verder >
Zet jezelf ‘aan’
Aan basis van de SPARK trainingen ligt het door Rob ontwikkelde concept van de stepping stones: vijf basisonderdelen die er gezamenlijk voor zorgen dat kabbelende organisaties weer gaan bruisen. Doordat mensen hun innergy weten aan te boren zijn ze in staat om hun eigen potentieel beter te benutten. Samen met René Hendriks en Hugo de Bruine (beide partner bij Aan Zee) is er een praktische methodiek uitgedacht om op een onorthodoxe wijze mensen ‘aan te zetten’. Inmiddels hebben meerdere bedrijven (o.a. Hema en DekaMarkt) geSPARKt. Rob tekende voor de gehele look & feel van het design en de uitingen. Begeleidde sessies, schreef mee en ontwikkelde met de twee andere Founding Fathers, Time to SPARK naar wat het nu is. En oh ja: de opzwepende SPARK-song kwam ook uit zijn ‘muzikale’ brein. Meer weten over SPARK en de impact op jouw bedrijf? Een beller is sneller…